Usługi wsparcia rozwiązań wielu dostawców

Kompleksowa obsługa rozwiązań wielu dostawców pozwala na uproszczenie zarządzania zróżnicowaną infrastrukturą cyfrową Twojego przedsiębiorstwa.

Placeholder for Barcelona streets from aboveBarcelona streets from above

Wspieranie sieci i środowisk opartych na rozwiązaniach wielu dostawców stanowi źródło wielu wyzwań ze względu na nieustanne zmiany. Przedsiębiorstwa stale dodają nowe technologie do swojej infrastruktury IT, podpisują nowe umowy i nowe gwarancje poziomu świadczenia usług, a zróżnicowane rozwiązania wymagają zarządzania gwarancjami i wsparciem technicznym świadczonymi przez wiele podmiotów.

Dzięki naszym usługom wsparcia rozwiązań wielu dostawców możesz zarówno ograniczyć koszty i zwiększyć wydajność organizacji IT w przedsiębiorstwie, ale także zmniejszyć obciążenie pracowników zajmujących się codziennymi zadaniami administracyjnymi.

Konsolidacja wielu umów w ramach jednej umowy wsparcia może przełożyć się na oszczędność nawet 10–15% ogólnych wydatków na wsparcie i utrzymanie. – Badanie firmy Gartner, 24 lipca 2009 roku, ID# G00169678

Uproszczone wsparcie pozwala zaoszczędzić pieniądze, czas i nakłady pracy

Idea uproszczonego wsparcia sieci nie ogranicza się do urządzeń ani usług. Wielu kierowników IT oczekuje także, że utrzymanie sieci będzie równie proste. Dzięki naszym usługom wsparcia rozwiązań wielu dostawców, jesteśmy w stanie skonsolidować dotychczasowe umowy wsparcia technicznego, upraszczając tę kwestię w zróżnicowanych środowiskach, co zapewnia oszczędności czasu, nakładów pracy i pieniędzy.

  • Usprawnione usługi. Skorzystaj z najlepszego na rynku i wielokrotnie nagradzanego wsparcia dla rozwiązań dostawców takich jak Palo Alto Networks, Juniper Networks, F5 Networks, Fortinet, Cisco i wielu innych.
  • Uproszczone zarządzanie IT. Skonsoliduj usługi wsparcia w ramach jednej umowy, zyskując jednego partnera, z którym możesz skontaktować się w dowolnej chwili.
  • Zwiększona wydajność. Usprawnij procesy zarządzania odnawianiem gwarancji na rozwiązania wielu dostawców.
  • Oszczędności. Zmniejsz koszty operacyjne dzięki efektywnemu zarządzaniu wygasającymi gwarancjami i wsparciem dla sprzętu po upływie trzech lat.
Placeholder for Cybersecurity engineer expert desktop officeCybersecurity engineer expert desktop office
Cechy i zalety

Optymalizacja utrzymania i wsparcia IT w środowiskach hybrydowych

Wsparcie techniczne dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku

Umowy na wsparcie w ciągu czterech godzin, następnego dnia roboczego lub innego czasu

Oparte na współpracy wsparcie w zakresie sprzętu i oprogramowania

Zarządzanie zgłoszeniami i eskalacjami

Obsługa uszkodzeń i naprawa sprzętu

Usługi wsparcia

Już dziś zadbaj o lepsze wsparcie dla swojej firmy

Rozszerz możliwości swojego zespołu IT dzięki naszym usługom wsparcia i rozwiązuj problemy, zanim będą miały wpływ na działanie Twojej organizacji.

Placeholder for Portrait of male grey hear wearing poloPortrait of male grey hear wearing polo
Updates

Aktualności i artykuły na blogu