Wspieranie sieci i środowisk opartych na rozwiązaniach wielu dostawców stanowi źródło wielu wyzwań ze względu na nieustanne zmiany. Przedsiębiorstwa stale dodają nowe technologie do swojej infrastruktury IT, podpisują nowe umowy i nowe gwarancje poziomu świadczenia usług, a zróżnicowane rozwiązania wymagają zarządzania gwarancjami i wsparciem technicznym świadczonymi przez wiele podmiotów.
Dzięki naszym usługom wsparcia rozwiązań wielu dostawców możesz zarówno ograniczyć koszty i zwiększyć wydajność organizacji IT w przedsiębiorstwie, ale także zmniejszyć obciążenie pracowników zajmujących się codziennymi zadaniami administracyjnymi.
Konsolidacja wielu umów w ramach jednej umowy wsparcia może przełożyć się na oszczędność nawet 10–15% ogólnych wydatków na wsparcie i utrzymanie. – Badanie firmy Gartner, 24 lipca 2009 roku, ID# G00169678
Uproszczone wsparcie pozwala zaoszczędzić pieniądze, czas i nakłady pracy
Idea uproszczonego wsparcia sieci nie ogranicza się do urządzeń ani usług. Wielu kierowników IT oczekuje także, że utrzymanie sieci będzie równie proste. Dzięki naszym usługom wsparcia rozwiązań wielu dostawców, jesteśmy w stanie skonsolidować dotychczasowe umowy wsparcia technicznego, upraszczając tę kwestię w zróżnicowanych środowiskach, co zapewnia oszczędności czasu, nakładów pracy i pieniędzy.
- Usprawnione usługi. Skorzystaj z najlepszego na rynku i wielokrotnie nagradzanego wsparcia dla rozwiązań dostawców takich jak Palo Alto Networks, Juniper Networks, F5 Networks, Fortinet, Cisco i wielu innych.
- Uproszczone zarządzanie IT. Skonsoliduj usługi wsparcia w ramach jednej umowy, zyskując jednego partnera, z którym możesz skontaktować się w dowolnej chwili.
- Zwiększona wydajność. Usprawnij procesy zarządzania odnawianiem gwarancji na rozwiązania wielu dostawców.
- Oszczędności. Zmniejsz koszty operacyjne dzięki efektywnemu zarządzaniu wygasającymi gwarancjami i wsparciem dla sprzętu po upływie trzech lat.
Optymalizacja utrzymania i wsparcia IT w środowiskach hybrydowych
Wsparcie techniczne dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku
Umowy na wsparcie w ciągu czterech godzin, następnego dnia roboczego lub innego czasu
Oparte na współpracy wsparcie w zakresie sprzętu i oprogramowania
Zarządzanie zgłoszeniami i eskalacjami
Obsługa uszkodzeń i naprawa sprzętu
Już dziś zadbaj o lepsze wsparcie dla swojej firmy
Rozszerz możliwości swojego zespołu IT dzięki naszym usługom wsparcia i rozwiązuj problemy, zanim będą miały wpływ na działanie Twojej organizacji.