Infradata to teraz Nomios. Odkryj naszą nową europejską tożsamość marki. Czytaj dalej

Usługi wsparcia i utrzymania

Nomios zapewnia szeroki zakres usług wsparcia, które mogą być w dużym stopniu dostosowane do potrzeb Twojej organizacji. Dbamy o to, by Twoja firma funkcjonowała bez problemów dzięki wielokrotnie nagradzanym usługom wsparcia technicznego i operacyjnego.

Placeholder for Support engineer smilingSupport engineer smiling

Proste i jasne usługi wsparcia, które pozwolą Ci szybko reagować na potrzeby biznesowe

Naszym celem jest coś więcej, niż wyłącznie świadczenie usług wsparcia na rzecz naszych klientów. Zajmujemy się zmniejszaniem ryzyka, dbaniem o utrzymanie ciągłości działalności i tworzeniem wartości dodanej. Z naszymi klientami nawiązujemy ścisłą współpracę od samego początku relacji, by dokładnie zrozumieć wdrożone przez nich systemy wsparcia i obsługi, a także priorytety, wyzwania i cele, z którymi się mierzą na co dzień – wszystko po to, by zaoferować kompleksową gamę usług wsparcia zaspokajającą wszystkie ich potrzeby. Nasze usługi wsparcia upraszczają operacje i zwiększają wydajność infrastruktury IT.

Cechy i zalety

Odkryj nasze usługi wsparcia i utrzymania kluczowej infrastruktury

Utrzymanie rozwiązań dotyczących bezpieczeństwa i infrastruktury sieciowej w dobrym stanie wymaga błyskawicznego rozwiązywania problemów, a także dostrzegania potencjalnych wyzwań zanim wpłyną na działanie tych rozwiązań. Nasi pracownicy są doświadczonymi ekspertami, dzięki czemu mogą oferować klientom kompleksowe usługi wsparcia.

Umowy dostosowane do potrzeb klientów

Oferujemy dostosowane do Twoich potrzeb umowy gwarancji jakości usług na korzystniejszych warunkach niż inni dostawcy takich rozwiązań. Zapewniamy wydłużone godziny pracy, krótszy czas reakcji na zgłoszenia, doskonałe zarządzanie eskalacjami, bezpośredni dostęp do inżynierów-ekspertów, indywidualne sprawozdania i najlepsze praktyki.

Model odwróconej piramidy

Odeszliśmy od tradycyjnego modelu wsparcia opartego na wielu warstwach – zamiast tego stawiamy na bezpośredni kontakt klientów z naszymi ekspertami, oparty na wyjątkowym modelu odwróconej piramidy.

Lokalna infolinia wsparcia dostępna 24/7/365

Nasze usługi wsparcia są dostępne całodobowo – zapewniamy dostęp do naszych ekspertów o każdej porze dnia i nocy, z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki globalnym procedurom problemy i zdarzenia mogą być obsługiwane przez biura w różnych strefach czasowych, co pozwala na zwiększenie szybkości reakcji i zmniejsza opóźnienia.

Wsparcie rozwiązań wielu dostawców

Konsolidacja umów wsparcia podpisanych z wieloma dostawcami jest atrakcyjnym ekonomicznie krokiem, a kompleksowa obsługa całej infrastruktury sieciowej i urządzeń bezpieczeństwa przez jednego dostawcę jest bardzo praktycznym rozwiązaniem, które usprawni pracę Twojego zespołu.

Zespół, który zna Twoją infrastrukturę

Nasz zespół złożony z doświadczonych inżynierów poznaje architekturę, topologię, urządzenia i aplikacje działające w Twojej sieci. Świadomość kontekstu i cyklu życia rozwiązań sprawia, że możemy zaoferować znacznie lepsze wsparcie.

Wsparcie w lokalnym języku

Brak barier językowych pozwala na zapewnianie sprawnego wsparcia i zapewnia płynną współpracę z naszymi klientami. To szczególne ważne w niebezpiecznych sytuacjach, gdy każda minuta ma znaczenie.

Efektywne zarządzanie zapasami i logistyką

Nasze zasoby części zamiennych gwarantują najkrótszy możliwy czas oczekiwania na przywrócenie dostępności usług (MTRS), a nasza sieć placówek na terenie całej Europy pozwala nam zapewnić szybką wymianę sprzętu w przypadku wystąpienia awarii.

Wsparcie pogwarancyjne

Oferujemy dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów usługi wsparcia rozwiązań, które nie są już wspierane sprzętowo lub programowo przez producentów i dostawców. Zapewniamy niezawodność w przystępnej cenie – nie musisz już zatrudniać w tym celu wyspecjalizowanego personelu.
Rozszerz swój zespół

Większe tempo i skalowanie innowacyjnych rozwiązań

Dotrzymanie kroku zmianom w świecie IT jest dużym wyzwaniem dla większości zespołów, zwłaszcza gdy priorytetem jest zaspokajanie potrzeb organizacji. Pomimo tego, że kluczowe potrzeby obejmują sprawne działanie, innowacyjne rozwiązania i zapewnianie przewagi konkurencyjnej, często są one odsuwane na drugi plan ze względu na nadmierne obciążenie zespołu IT, który poświęca swój czas na rozwiązywanie bieżących problemów i zapewnianie ciągłości działalności, przez co nie jest w stanie zajmować się rozwojem i nowymi możliwościami. Skorzystanie z naszej oferty usług wsparcia i doświadczenia naszych inżynierów może pomóc Twojej organizacji w maksymalizacji możliwości wykorzystywanych przez nią technologii.

Placeholder for Network engineers desktopNetwork engineers desktop
Uniwersalne rozwiązania

Usługi wsparcia oferowane przez producentów rzadko odpowiadają wyjątkowym potrzebom zespołów IT

Wybierając usługi wsparcia dla produktów można odnieść wrażenie, że wybór wsparcia producenta jest najlepszym możliwym wyborem – dostawca rozwiązania powinien być w stanie je naprawić, jeśli wystąpi problem. To słuszne założenie, jednak w wielu przypadkach uzyskanie wsparcia dostosowanego do indywidualnych potrzeb Twojej organizacji może być bardzo trudne, a wręcz niemożliwe. Istnieje jedna główna przyczyna tego stanu rzeczy – producenci skupiają się na naprawianiu produktów, a nie na oferowaniu kompleksowego rozwiązania.

Co więcej, działy wsparcia wielu dostawców zajmują się wieloma produktami i tysiącami klientów z całego świata. Ich klienci mogą korzystać ze standardowych umów gwarantujących jakość świadczonych usług, a uzyskanie wsparcia wymaga przejścia przez kilka linii pracowników pomocy technicznej, których zadaniem jest odciążenie nielicznych ekspertów.

W przypadku, gdy Twoja infrastruktura IT opiera się na rozwiązaniach wielu dostawców, sytuacja komplikuje się jeszcze bardziej. Zróżnicowane umowy i warunki, portale wsparcia, skomplikowane procedury gwarancyjne, słabo przeszkoleni pracownicy pierwszej linii pomocy technicznej i drogie umowy na usługi wsparcia mogą stać się utrudnieniem.

Nomios oferuje zupełnie inny model usług, oparty na bezpośrednim dostępie do przypisanych do każdego klienta ekspertów rozumiejących potrzeby Twojej organizacji, zasobów wiedzy, a także usług wsparcia opartych na indywidualnych umowach i warunkach dostosowanych do Twoich wymagań.

Placeholder for Cybersecurity engineer coffee breakCybersecurity engineer coffee break
Usługi techniczne na miejscu

Wsparcie obsługi sieci i rozwiązań bezpieczeństwa

Możesz skorzystać z usług naszych ekspertów technicznych, którzy będą pracować ramię w ramię z Twoim zespołem sieciowym i IT, by pomagać Twojej organizacji w planowaniu, projektowaniu, testowaniu i wdrażaniu infrastruktury sieciowej i rozwiązań bezpieczeństwa, a także w ich codziennej obsłudze. Nasza oferta obejmuje umowy o świadczenie usług na czas określony, który zwykle wynosi 12 miesięcy. Dostępne usługi to:

  • Konsultanci na miejscu – konsultanci współpracujący z zespołami zajmującymi się sieciami, obsługą i infrastrukturą, którzy wspierają organizację w projektowaniu sieci, rozwiązań bezpieczeństwa i architektury.
  • Inżynierowie na miejscu – inżynierowie zapewniający wsparcie w zakresie obsługi oraz usługi inżynieryjne w zakresie naszych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa i sieci.
Placeholder for Young engineer datacenter roomYoung engineer datacenter room
Powiązane rozwiązania

Dostosowane do Twoich potrzeb

Nasza siła tkwi w elastyczności i nastawieniu na opracowywanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb naszych klientów. Dowiedz się, w jakich obszarach możemy wesprzeć Twój zespół IT.

Usługi wsparciaJuż dziś zadbaj o lepsze wsparcie dla swojej firmy

Rozszerz możliwości swojego zespołu IT dzięki naszym usługom wsparcia i rozwiązuj problemy, zanim będą miały wpływ na działanie Twojej organizacji.

Placeholder for Portrait of male grey hear wearing poloPortrait of male grey hear wearing polo

Aktualności i blog