Globalne wsparcie Broadforward dla krytycznych systemów klientów
Nasz zespół doświadczonych specjalistów w dziedzinie rozwiązań Broadforward jest gotów do zapewnienia kompleksowego wsparcia. Nasz zespół tworzą inżynierowie wsparcia ze wszystkich rejonów świata. Działamy według modelu „od wschodu do zachodu”, co oznacza, że nasi klienci na całym świecie mogą uzyskać pomoc techniczną w godzinach dziennych. Stopień zadowolenia naszych klientów na całym świecie utrzymuje się na poziomie ponad 80% z uwagi na spersonalizowany model obsługi i bogate doświadczenie członków zespołu.
W razie potrzeby nasi inżynierowie z działu pomocy technicznej chętnie dostarczą Ci następujących usług o kluczowym znaczeniu dla Twojej firmy.
- Korzystne godziny obsługi, krótkie czasy oczekiwania na odpowiedź i naprawę
- Dostęp do aktualizacji i wersji pośrednich oprogramowania
- Wsparcie telefoniczne 24/7 i bezpośredni dostęp do zasobów pomocy technicznej
- Dostęp do narzędzi zarządzania konfiguracją i przepustowością, monitorowania i raportowania
- Dostęp 24/7 do portalu wsparcia, który obejmuje obszerny katalog dokumentów i artykułów branżowych
Usługi dodane
Zespół Nomios świadczy również usługi dodane dostosowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Możesz wybierać spośród następujących opcji:
- Inżynier wsparcia dostępny na miejscu
- Wsparcie w lokalnym języku
- Osoba wyznaczona do kontaktu z firmą
- Wsparcie dla sieci bazujących na rozwiązaniach od różnych producentów
- Kontrole stanu operacyjnego i wydajności
- Szkolenia operacyjne
- Umowy dotyczące poziomu usług
Potrzebujesz konsultacji eksperta?
Szukasz szczegółów dotyczących cen, informacji technicznych, pomocy technicznej lub niestandardowej wyceny? Nasz zespół ekspertów jest gotowy do pomocy.