- HomeUsługi wsparcia i utrzymania
Zarządzanie realizacją usług
Nasze zespoły zarządzające realizacją usług dokładają wszelkich starań, by nasze usługi technologiczne były doskonale dopasowane do potrzeb i celów Twojej organizacji.

W oparciu o uzgodniony i kompleksowy plan realizacji usług, nasz zespół zarządzający realizacją usług dokłada wszelkich starań, by zaoferować klientom wartość i najwyższy zwrot z inwestycji w technologię.
Nasze zarządzanie realizacją usług pozwala na połączenie sił organizacji i działu IT dla wspólnych korzyści oraz eliminację szkodliwego sposobu myślenia „my kontra oni”. Dzięki pracy naszych zespołów organizacje mogą w odpowiedzialny sposób korzystać z usług sieciowych i bezpieczeństwa, jednocześnie maksymalizując stopę zwrotu z poniesionej inwestycji.
Aby procesy świadczenia usług były wydajne należy:
- Jasno określić zakres usług IT;
- Jasno określić role i obowiązki klientów, użytkowników i dostawców usług;
- Ustalić oczekiwania dotyczące jakości, dostępności i terminowości świadczonych usług.
Usługi muszą być dopasowane do konkretnych potrzeb i budżetu klienta. Dzięki ustanowieniu jasnych procesów, możemy wypracować sposób świadczenia usług przy pomocy odpowiedniej kombinacji naszego personelu i pracowników klienta, a także zewnętrznych dostawców. Możliwość pomiaru rezultatów naszej pracy jest kluczem do świadczenia usług – z tego powodu wykorzystujemy i udostępniamy naszym klientom wskaźniki, które pozwalają na ciągłe doskonalenie naszych usług.
Doskonałość operacyjna w zasięgu ręki
Wspieranie bezpiecznej infrastruktury cyfrowej wydaje się logicznym krokiem z punktu widzenia biznesu, jednak wbrew pozorom nie jest proste – często powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dostępne narzędzia nie są zorientowane na usługi, a procesy nie są odpowiednio zintegrowane. Nomios oferuje w podstawowej ofercie najlepsze praktyki ITIL i pełną orientację na usługi.
Większa odpowiedzialność i lepsze dopasowanie pomiędzy organizacją i działem IT.
- Dzięki naszemu zarządzaniu realizacją usług, możesz zapewnić lepsze dopasowanie kluczowych pionów organizacji i działu IT wspierającego ich działalność. Lepsze dopasowanie przekłada się na większą odpowiedzialność i umożliwia ocenę działań względem uzgodnionych celów.
Ograniczenie kosztów operacyjnych, poprawa sprawności oraz przejrzystości kosztów i procesów IT.
- Skuteczne zarządzanie realizacją usług zapewnia lepsze możliwości skalowania działalności bez konieczności zatrudniania dużej liczby nowych pracowników. Jest to możliwe dzięki automatyzacji, lepszemu dopasowaniu i zwiększonej wydajności wszystkie te czynniki pozwalają w pełni wykorzystać istniejące zasoby organizacji.
Lepsze świadczenie usług i większe zadowolenie klientów.
- Dzięki dostosowaniu realizacji usług do potrzeb organizacji, otrzymywane usługi będą dopasowane do potrzeb zespołu i przedsiębiorstwa, co przełoży się w wymierny sposób na obsługę klientów. Jest to możliwe dzięki lepszemu zarządzaniu zdarzeniami i eskalacjami, co przyspiesza proces od zgłoszenia problemu do jego rozwiązania – wszystko to sprawia, że klienci mogą cieszyć się znacznie lepszą obsługą.
Lepsze planowanie, oszczędność czasu i pieniędzy, bardziej efektywne zarządzanie zmianą.
- Dzięki wdrożeniu bardziej uporządkowanego podejścia do zarządzania usługami Twoja organizacja zyskuje nowe ramy i najlepsze praktyki, które pozwalają na podejmowanie właściwych decyzji strategicznych bez ryzyka popełnienia kosztownych i czasochłonnych błędów. Przykładem może być wprowadzenie skutecznych procesów zarządzania wiedzą, które promują lepsze dzielenie się informacjami przez pracowników, jednocześnie chroniąc organizację przed finansowymi i prawnymi konsekwencjami naruszenia bezpieczeństwa danych.
Lepsze zarządzanie ryzykiem dla bardziej stabilnego i bezpiecznego środowiska technologicznego.
- Dzięki możliwości wykorzystania ogólnych ram i zdefiniowanych procesów, ryzyko związane ze zmianą jest w dużym stopniu ograniczone. Postępowanie zgodnie z przyjętymi procesami usprawnia procesy planowania i testowania, a także komunikację wewnątrz organizacji, jednocześnie obniżając ryzyko przerw w świadczeniu usług. Dzięki większej standaryzacji i sformalizowanym rolom, procesom i zasadom, platforma technologiczna wykorzystywana w organizacji stanie się stabilniejsza, bardziej niezawodna i bezpieczniejsza.
Lepsza stopa zwrotu z inwestycji w technologię
- Wdrażając procesy zgodne z najlepszymi praktykami w zakresie zarządzania kluczowymi usługami i pionami IT, a następnie tworząc na ich podstawie zasady i procedury zapewniające ich realizację, organizacja zapewnia sobie lepszą stopę zwrotu z inwestycji w technologię dzięki zmniejszeniu ilości pracy, poprawie dostępu i komunikacji, a także zwiększeniu produktywność zespołu.
Dostosowane do Twoich potrzeb
Nasza siła tkwi w elastyczności i nastawieniu na opracowywanie rozwiązań dostosowanych do potrzeb naszych klientów. Dowiedz się, w jakich obszarach możemy wesprzeć Twój zespół IT.

Usługi zarządzane
Codzienne zarządzanie infrastrukturą i działania umożliwiające elastyczność i skalowalność.

Konsultacje technologiczne
Dzięki naszej strategii, wiedzy branżowej i inżynieryjnej - wdrażamy technologię w całej firmie, aby stworzyć coś wyjątkowego, napędzić wzrost i przyspieszyć wyniki.
Usługi oceny
Nasze usługi oceny dostarczają informacji potrzebnych do zrozumienia otoczenia, podejmowania świadomych decyzji i ustalania strategii.
Usługi projektowania i integracji
Twoja cyfrowa infrastruktura stanowi fundament podstawowych funkcji biznesowych. Usprawniamy cały proces integracji - od projektu do dostawy.
Zarządzanie projektami
Wraz z rosnącym naciskiem na rozwiązania w zakresie sieci i bezpieczeństwa w strategiach biznesowych przedsiębiorstw zarządzanie tymi kluczowymi projektami staje się jednym z najważniejszych elementów.
Usługi wsparcia rozwiązań wielu dostawców
Kompleksowa obsługa rozwiązań wielu dostawców pozwala na uproszczenie zarządzania zróżnicowaną infrastrukturą cyfrową Twojego przedsiębiorstwa.
Usługi wsparciaJuż dziś zadbaj o lepsze wsparcie dla swojej firmy
Rozszerz możliwości swojego zespołu IT dzięki naszym usługom wsparcia i rozwiązuj problemy, zanim będą miały wpływ na działanie Twojej organizacji.

Aktualności i blog

NAC Mist AI
NAC wraca, lepsze niż kiedykolwiek!
NAC w nowym wydaniu: Juniper Mist Access Assurance rewolucjonizuje bezpieczeństwo sieci dzięki chmurze i sztucznej inteligencji!

Jeff Aaron

Telemetria w urządzeniach sieciowych na przykładzie ruterów MX firmy Juniper
Telemetria to dziedzina telekomunikacji, która zbiera i przesyła dane pomiarowe na odległość. Znalazła szerokie zastosowanie w różnych dziedzinach gospodarki.

Krzysztof Bieliński

Anti-DDoS
Jak skutecznie chronić się przed atakiem DDoS?
Czy da się ochronić przed ustrukturyzowanym atakiem typu DDoS? Jeśli tak, to jak zrobić to dobrze? Czy atak DDoS to obecnie najpoważniejsze zagrożenie dla cyfrowego bezpieczeństwa firm i użytkowników sieci? Dlaczego ataki typu DDoS są niebezpieczne i tak trudne do wykrycia?