Placeholder for F5 Networks Partner/ ResellerF5 Networks Partner/ Reseller
Platinum Partner

Wsparcie F5

Globalne wsparcie 24/7 misji krytycznych i usługi NOC.

Placeholder for Thibault mokuenko r Ux URL3l Kq Y unsplashThibault mokuenko r Ux URL3l Kq Y unsplash

Globalne wsparcie dla krytycznych zastosowań rozwiązań F5

Nasz zespół to biegli eksperci specjalizujący się w rozwiązaniach F5, gotowi, aby udzielić Ci kompleksowego wsparcia. Nasz zespół tworzą inżynierowie wsparcia ze wszystkich rejonów świata. Działamy według modelu „od wschodu do zachodu”, co oznacza, że nasi klienci na całym świecie mogą uzyskać pomoc techniczną w godzinach dziennych. Stopień zadowolenia naszych klientów na całym świecie utrzymuje się na poziomie ponad 80% z uwagi na spersonalizowany model obsługi i bogate doświadczenie członków zespołu.

W razie potrzeby nasi inżynierowie z działu pomocy technicznej chętnie dostarczą Ci następujących usług o kluczowym znaczeniu dla Twojej firmy.

  • Korzystne godziny obsługi, krótkie czasy oczekiwania na odpowiedź i naprawę.
  • Dostęp do aktualizacji i wersji pośrednich oprogramowania.
  • Wsparcie telefoniczne 24/7 i bezpośredni dostęp do zasobów pomocy technicznej.
  • Dostęp do narzędzi zarządzania konfiguracją i przepustowością, monitorowania i raportowania.
  • Dostęp 24/7 do portalu wsparcia, który obejmuje obszerny katalog dokumentów i artykułów branżowych.

Twoi dedykowani inżynierowie wsparcia technicznego rozwiązań F5

Nomios należy do grona elitarnych partnerów F5 i specjalizuje się w zaawansowanych rozwiązaniach w zakresie bezpieczeństwa i routingu. Firma ma w swoich szeregach wielu certyfikowanych inżynierów. F5 postrzega naszych pracowników jako świetnych specjalistów i ambasadorów rozwiązań F5. Oznacza to, że Nomios może pochwalić się niezbędną wiedzą techniczną i praktycznym doświadczeniem, aby prawidłowo ocenić Twoje wymagania sieciowe oraz tak zaprojektować i wdrożyć rozwiązania F5 oraz tak nimi zarządzać, aby odpowiadały one Twoim potrzebom.

Usługi dodane

Zespół Nomios świadczy również usługi dodane dostosowane do indywidualnych potrzeb Twojej firmy. Możesz wybierać spośród następujących opcji:

  • Inżynier wsparcia dostępny na miejscu
  • Wsparcie w lokalnym języku
  • Osoba wyznaczona do kontaktu z firmą
  • Wsparcie dla sieci bazujących na rozwiązaniach od różnych producentów
  • Kontrole stanu operacyjnego i wydajności
  • Szkolenia operacyjne
  • Umowy dotyczące poziomu usług
Skontaktuj się z nami już dziś

Potrzebujesz konsultacji eksperta?

Szukasz szczegółów dotyczących cen, informacji technicznych, pomocy technicznej lub niestandardowej wyceny? Nasz zespół ekspertów jest gotowy do pomocy.

Placeholder for Portrait of nomios employee2Portrait of nomios employee2
Updates

Więcej aktualizacji