- Home...Security
Cisco ThousandEyes
Błyskawicznie identyfikuj, co wpływa na doświadczenia użytkowników w każdej domenie - nawet tej, której nie jesteś właścicielem lub nad którą nie masz kontroli.
Widoczność Internetu i chmury w celu zapewnienia usług
Połączenie aktywnych i pasywnych technik monitorowania oraz wykrywania przerw w dostawie Internetu w czasie rzeczywistym zapewnia głęboki wgląd w doświadczenia użytkowników w zakresie dostarczanych i wykorzystywanych aplikacji i usług.
Syntetyka sieci i aplikacji
Wgląd w sieci LAN, WAN, Internet i chmurę w ujęciu hop-by-hop, skorelowany z routingiem BGP oraz metrykami transakcji internetowych i API.
Cisco ThousandEyes z przełącznikami Cisco Catalyst 9000.
Rozwiązanie Cisco ThousandEyes Internet and Cloud Intelligence z przełącznikami Cisco Catalyst 9000 zapewnia widoczność typu end-to-end, umożliwiając zespołom IT wgląd w sieci i aplikacje, na których polegają, ale których bezpośrednio nie kontrolują, oraz zarządzanie nimi.
Cisco SD-WAN i Cisco ThousandEyes
Cisco ThousandEyes Internet and Cloud Intelligence, w połączeniu z Cisco SD-WAN, zapewnia optymalne doświadczenia cyfrowe z pełną widocznością od krawędzi WAN do wszystkich miejsc istotnych dla firmy.
Webex by Cisco i Cisco ThousandEyes
Agenci Webex Cisco ThousandEyes, obecnie zintegrowani z centrami danych Webex, zapewniają rozległy, dwukierunkowy wgląd w środowisko Webex. Dzięki temu zespół IT ma wyraźną linię widzenia między lokalizacjami użytkowników a usługami Webex.

Monitorowanie użytkowników końcowych
Oparty na kliencie agent punktu końcowego monitoruje działanie aplikacji użytkownika i ścieżkę sieciową end-to-end, od WiFi do ISP do bramy VPN do usługi docelowej.
Korzyści wynikające z zastosowania rozwiązania Cisco ThousandEyes End User Monitoring:
- Wspieraj swoich cyfrowych pracowników: Uzyskaj wgląd w doświadczenia pracowników zdalnych i umożliw działom pomocy IT szybsze rozwiązywanie problemów.
- Rozwiązywanie problemów z aplikacjami: Monitoruj interakcje pracowników z aplikacjami internetowymi, aby ułatwić dobre doświadczenia i produktywność.
- Zobacz łączność typu end-to-end: Wizualizacja ścieżek sieciowych od urządzenia użytkownika do punktu dostępowego WiFi, dostawców usług internetowych i bram VPN do SaaS i aplikacji wewnętrznych.
Wgląd do Internetu
Zbiorcza telemetria sieciowa od dostawców usług internetowych, usług w chmurze i usług brzegowych oraz dane o awariach aplikacji typu software as a service (SaaS) umożliwiają wykrywanie w czasie rzeczywistym awarii Internetu i aplikacji.
Awarie sieci
Awarie sieci mogą być trudne do wyizolowania, szczególnie w sieci dostawcy usług. Internet Insights wykrywa przerwy w działaniu sieci poprzez identyfikację miejsc, w których kończy się ruch w sieciach dostawców usług.
Przestoje aplikacji
Zarządzanie doświadczeniem użytkownika w aplikacjach typu software-as-a-service (SaaS) może być trudne, ponieważ IT nie ma kontroli nad kodem i jego dostawą. Internet Insights zapewnia wgląd w dostępność aplikacji, awarie, ich skalę i zakres.
Skontaktuj się z nami już dziśPotrzebujesz konsultacji eksperta?
Szukasz szczegółów dotyczących cen, informacji technicznych, pomocy technicznej lub niestandardowej wyceny? Nasz zespół ekspertów jest gotowy do pomocy.
