Widoczność Internetu i chmury w celu zapewnienia usług
Połączenie aktywnych i pasywnych technik monitorowania oraz wykrywania przerw w dostępie do Internetu w czasie rzeczywistym zapewnia dogłębny wgląd w doświadczenia użytkowników w aplikacjach i usługach, które dostarczasz i z których korzystasz.
Syntetyka sieci i aplikacji
Widoczność "hop-by-hop" w sieciach LAN, WAN, Internecie i chmurze skorelowana z routingiem BGP oraz metrykami obsługi transakcji internetowych i API.
Cisco ThousandEyes z przełącznikami Cisco Catalyst 9000
Cisco ThousandEyes Internet and Cloud Intelligence z przełącznikami Cisco Catalyst 9000 zapewnia kompleksową widoczność, umożliwiając zespołom IT wgląd i zarządzanie sieciami i aplikacjami, na których polegają, ale których bezpośrednio nie kontrolują.
Cisco SD-WAN i Cisco ThousandEyes
Cisco ThousandEyes Internet and Cloud Intelligence, w połączeniu z Cisco SD-WAN, zapewnia optymalne doświadczenia cyfrowe z kompleksową widocznością od krawędzi WAN do każdego miejsca, które ma znaczenie dla Twojej firmy.
Webex by Cisco i Cisco ThousandEyes
Agenci Cisco ThousandEyes Webex, teraz zintegrowani z centrami danych Webex, zapewniają szeroki, dwukierunkowy wgląd w środowisko Webex. Daje to zespołowi IT wyraźną linię wzroku między lokalizacjami użytkowników a usługami Webex.
Monitorowanie użytkowników końcowych
Oparty na kliencie agent punktu końcowego monitoruje specyficzne dla użytkownika działanie aplikacji i kompleksową ścieżkę sieciową, od Wi-Fi, przez dostawcę usług internetowych, bramę VPN, aż po usługę docelową.
Korzyści z Cisco ThousandEyes End User Monitoring:
- Wsparcie cyfrowych pracowników: Uzyskanie wglądu w doświadczenia pracowników zdalnych i umożliwienie działom pomocy IT szybszego rozwiązywania problemów.
- Rozwiązywanie problemów z aplikacjami: Monitorowanie interakcji pracowników z aplikacjami internetowymi w celu poprawy ich doświadczenia i produktywności.
- Zobacz kompleksową łączność: Wizualizacja ścieżek sieciowych od urządzenia użytkownika do punktu dostępu WiFi, dostawców usług internetowych i bram VPN do SaaS i aplikacji wewnętrznych.
Internet Insights
Zbiorcza telemetria sieciowa od dostawców usług internetowych, chmurowych i brzegowych oraz dane o awariach aplikacji typu oprogramowanie jako usługa (SaaS) umożliwiają wykrywanie awarii Internetu i aplikacji w czasie rzeczywistym.
Przerwy w działaniu sieci
Awarie sieci mogą być trudne do wyizolowania, zwłaszcza w sieci dostawcy usług. Internet Insights wykrywa awarie sieci, identyfikując, gdzie kończy się ruch w sieciach dostawców usług.
Przerwy w działaniu aplikacji
Zarządzanie doświadczeniem użytkownika dla aplikacji typu oprogramowanie jako usługa (SaaS) może być zniechęcające, ponieważ dział IT nie ma kontroli nad kodem ani jego dostarczaniem. Internet Insights zapewnia wgląd w dostępność aplikacji, przestoje, ich skalę i zakres.
Potrzebujesz konsultacji eksperta?
Szukasz szczegółów dotyczących cen, informacji technicznych, pomocy technicznej lub niestandardowej wyceny? Nasz zespół ekspertów jest gotowy do pomocy.