Placeholder for Cisco Partner/ ResellerCisco Partner/ Reseller
Premier Partner

Cisco ThousandEyes

Błyskawicznie identyfikuj, co wpływa na doświadczenia użytkowników w każdej domenie - nawet tej, której nie jesteś właścicielem lub nad którą nie masz kontroli.

Placeholder for Aerial view city streetsAerial view city streets

Widoczność Internetu i chmury w celu zapewnienia usług

Połączenie aktywnych i pasywnych technik monitorowania oraz wykrywania przerw w dostępie do Internetu w czasie rzeczywistym zapewnia dogłębny wgląd w doświadczenia użytkowników w aplikacjach i usługach, które dostarczasz i z których korzystasz.

Syntetyka sieci i aplikacji

Widoczność "hop-by-hop" w sieciach LAN, WAN, Internecie i chmurze skorelowana z routingiem BGP oraz metrykami obsługi transakcji internetowych i API.

Cisco ThousandEyes z przełącznikami Cisco Catalyst 9000

Cisco ThousandEyes Internet and Cloud Intelligence z przełącznikami Cisco Catalyst 9000 zapewnia kompleksową widoczność, umożliwiając zespołom IT wgląd i zarządzanie sieciami i aplikacjami, na których polegają, ale których bezpośrednio nie kontrolują.

Cisco SD-WAN i Cisco ThousandEyes

Cisco ThousandEyes Internet and Cloud Intelligence, w połączeniu z Cisco SD-WAN, zapewnia optymalne doświadczenia cyfrowe z kompleksową widocznością od krawędzi WAN do każdego miejsca, które ma znaczenie dla Twojej firmy.

Webex by Cisco i Cisco ThousandEyes

Agenci Cisco ThousandEyes Webex, teraz zintegrowani z centrami danych Webex, zapewniają szeroki, dwukierunkowy wgląd w środowisko Webex. Daje to zespołowi IT wyraźną linię wzroku między lokalizacjami użytkowników a usługami Webex.

Monitorowanie użytkowników końcowych

Oparty na kliencie agent punktu końcowego monitoruje specyficzne dla użytkownika działanie aplikacji i kompleksową ścieżkę sieciową, od Wi-Fi, przez dostawcę usług internetowych, bramę VPN, aż po usługę docelową.

Korzyści z Cisco ThousandEyes End User Monitoring:

  • Wsparcie cyfrowych pracowników: Uzyskanie wglądu w doświadczenia pracowników zdalnych i umożliwienie działom pomocy IT szybszego rozwiązywania problemów.
  • Rozwiązywanie problemów z aplikacjami: Monitorowanie interakcji pracowników z aplikacjami internetowymi w celu poprawy ich doświadczenia i produktywności.
  • Zobacz kompleksową łączność: Wizualizacja ścieżek sieciowych od urządzenia użytkownika do punktu dostępu WiFi, dostawców usług internetowych i bram VPN do SaaS i aplikacji wewnętrznych.

Internet Insights

Zbiorcza telemetria sieciowa od dostawców usług internetowych, chmurowych i brzegowych oraz dane o awariach aplikacji typu oprogramowanie jako usługa (SaaS) umożliwiają wykrywanie awarii Internetu i aplikacji w czasie rzeczywistym.

Przerwy w działaniu sieci

Awarie sieci mogą być trudne do wyizolowania, zwłaszcza w sieci dostawcy usług. Internet Insights wykrywa awarie sieci, identyfikując, gdzie kończy się ruch w sieciach dostawców usług.

Przerwy w działaniu aplikacji

Zarządzanie doświadczeniem użytkownika dla aplikacji typu oprogramowanie jako usługa (SaaS) może być zniechęcające, ponieważ dział IT nie ma kontroli nad kodem ani jego dostarczaniem. Internet Insights zapewnia wgląd w dostępność aplikacji, przestoje, ich skalę i zakres.

Skontaktuj się z nami już dziś

Potrzebujesz konsultacji eksperta?

Szukasz szczegółów dotyczących cen, informacji technicznych, pomocy technicznej lub niestandardowej wyceny? Nasz zespół ekspertów jest gotowy do pomocy.

Placeholder for Portrait of nomios employee2Portrait of nomios employee2
Updates

Więcej aktualizacji